سوالات مشاوره

مطالب مربوط

سوالات مشاوره

سوال سلام. اینقد دور و برم زندگی سخت رو بخاطر مشکلات مالی دیدم ک احساسم به ازدواج داره عوض میشه.خواهرم عاشق شوهرش بود ولی الان بخاطر مشکلات مالی و بی مدیریتی شوهرش حتی به طلاق فک میکنه.کسی ک عاشقانه شوهرشو دوس داشت. من توی زندگی خیلی به فکر پول و مادیات نیسم.خواسگار پولدار هم داشتم ولی دلم میخواس کسی ک هم کفو خودمه باهاش ازدواج کنم. اما خواهرام میگن آدمایی ک وضع معمولی دارن و با آدمای پولدار ازدواج میکنن شانس دارن.من نمیدونم اعتماد به نفسم پایینه ک دوس دارم خانواده همسرم ازم بالاتر نباشه یعنی اینکه میخوام با هم کفو خودم ازدواج کنم مشکل من?وایرادی توش هس؟ از لحاظ تحصیلات لیسانس دارم و پدرم براش تحصیلات ما مهم بود و دخترای خوبی هسیم و الگوی قامیل همه ی اینارو گفتم تا بگم ک الان ک خواسگارم وضع مالیش عادی هسش.ولی من خیلیییی دوسش دارم و حس میکنم بحاطر آرامش و زنرگی مون خیلی بهش سخت نگیرم.من کلا قبل آشنایی با این آقا همیشخ مخارج عروسی رو اضافی میدونسم و دوس داشتم بجای تموم این ولخرجی ها توی اوضاع بد اقتصادی به فکر مسکن و ماشین باشیم.برام فدقی نمیکرد شوهرم پولدار باشه یا متوسط نظر شخصیم همین بود واسه همین بخاطر علاقه ای ک به این آقادارم دلم میخواد از این چیزا بگذرم اما بعضی اوقات حس میکنم آیا ان شخص لیاقت این کار و علاقمو داره?میگم آیا عشقم بهش همیشه پایدار میمونه.عشق میتونه مسائل مادی رو برام کوچیک کنه.گاهی از ته ی دلم میگم واقعا یه پسر جوون چطوری میتونه تموم این خرج هارو تقبل کنه اونم بدون پشتوانه ی مالی .خرج عروسی و خونه و…. اما باز میگم این احساسم درسته.مثلا خواسگار دیگه ی من باباش واسش خونه خریده.پسر پر تلاشی بود و زودتر تز این اقا به فکر سرمایه گذاری شد اما قلبم و دلم و احساسم واسه این آقاشده.اصلا نمیتونم نبودنشو باور کنم.واسه همین حس میکنم عشقم بهم کمک میکنه اما بعد خواهرمو میبینم از عشق میترسم. البته من هنوز جواب قطعی به این آقا ندادم.اما خوب با تموم ظاهر سازی و غرورم جلوش.قلبم عاشقانه دوسش داره. یه چیزی بگین تا بدونم چی باید بکنم. مرسی پاسخ استاد : دوست عزیز اگر برای موردتون مشاوره کنید در صورتی جواب خواهید شنید که خواستگار شما استقلال مالی داشته باشه در غیر اینصورت هیچ مشاوره ای نتیجه نخواهد داشت … ازدواج وسایل و شرایطی رو میطلبه که برای تهیه اون نیاز به پول و امنیت مالی و اقتصادی هست … پس علاوه بر اخلاق خوب پسر باید به امنیت مالی ایشون هم توجه داشته باشید همینکه کار و درآمدی پایدار داشته باشه بسیار خوب و عالیه و میتونید با قناعت و گذشت و تلاش به چیزهایی که میخوایت برسید …. ولی اینو هیچ وقت فراموش نکن که مادیات هم به اندازه معنویات ارزش داره چون هر چی باشه شما در این دنیا و در همین کره خاکی قراره به زندگی ادامه بدید

تاریخ ارسال: جمعه 8 خرداد 1394 ساعت: 3:32 |تعداد بازدید : 218 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: